Marsen Jules - Golden (2007)

Duitsland
Electronic
Label: Genesungswerk

1. Birkengeflüster (6:25)
  2. Während (7:08)
  3. Golden (5:07)
  4. In Einem Raum mit Dir (4:43)
  5. An Einem Wintermorgen (6:53)
  6. Von Hier nach Dort (5:44)
  7. Contenance (8:08)
avatar van The Scientist
Voor het eerst gehoord vandaag.. en vind hem echt heel goed. Lijkt wel op The Golden Morning Breaks van Colleen af en toe, alleen veel veel spannender, minder luchtig dus. Het heeft allebei wel iets, maar iig zeer sterk

Sietse
ik moet hem nog horen, maar vind de hoes iig al erg mooi. Jammer dat ie niet op vinyl uit is...

avatar van Paalhaas
Ik vind hem ook erg fraaie. Mooie semi-ambient met piano (die vaak aan new age-artiesten als Michael Jones doet denken), gitaar, viool en electronica. Niks wereldschokkends (Dan vind ik de eerder genoemde Colleen een stukje spannender), maar wel heel mooi dus. Dikke 3,5/5 om mee te beginnen, wellicht dat hij het nog tot een 4/5 schopt. Eén van de betere platen van het jaar.

Sietse
hmm, ik weet het niet hoor. Dit zal ik zeker nog vaker moeten horen voor dat ik een oordeel kan geven.
Op het eerste gehoor doet het me iig heel wat minder dan zijn vorige albums.

Sietse
ik ben er uit hoor. 3 sterren en dat zo krap aan.