Frank Carter & The Rattlesnakes - Sticky (2021)

Rock / Punk
Label: International Death Cult

1. Sticky (2:34)
  2. Cupid's Arrow (3:33)
  3. Bang Bang (2:45)

met Lynks

4. Take It to the Brink (2:37)
  5. My Town (2:44)

met Joe Talbot

6. Go Get a Tattoo (2:38)

met Lynks

7. Off with His Head (2:37)

met Cassyette

8. Cobra Queen (3:15)
  9. Rat Race (2:24)
  10. Original Sin (3:20)

met Bobby Gillespie

avatar van JVT
JVT
Sticky en my town zijn al uit, maar die klinken behoorlijk flauw moet ik zeggen. Jammer want hun vorige plaat heb ik op 5* staan en die draai ik nog wekelijks. Ik had dus hoge verwachtingen van deze opvolger.

avatar van JVT
JVT
Lekkere plaat. Allemaal op en top meebrullers met lekkere riffs en heel erg aanstekelijk. Iets ge weinig variatie mss maar het is wel heel erg goed gedaan. Vorige plaat was beter maar deze is toch ook goed. De singles vond ik niet fantastisch maar heb nu het album meerdere keren in zijn geheel beluisterd en daar komen ze beter tot hun recht.