Hovvdy - True Love (2021)

Folk / Rock

7. Joy (3:34)
  8. One Bottle (3:09)
  9. Blindsided (3:42)
  10. Hue (2:57)
  11. Junior Day League (3:23)
  12. I Never Wanna Make You Sad (4:33)
avatar van Elbow
Prachtige luisterliedjes die stilletjes aan onder je huid kruipen. GSM is één van de mooiste liedjes van 2021!

avatar van Elbow
Wat een groeier dit album, geen vernieuwende muziek maar past wel perfect bij dit herfsweertje. Voor fans van Sufjan Stevens, Real Estate, Alex G,..
In het begin had ik het gevoel, een niet onaardig album twaalf in een dozijn maar het zijn wel songs die blijven hangen. Ook perfect als achtergrond muziek... Mijn vrouw en kinderen worden er alvast niet nerveus van

Misschien iets voor erwinzaEodynamICderic ravenMaussieArthurDZSébastienYitchyKaaasgaafnico1616aERodynamIC