Carleen Anderson - Blessed Burden (1998)

Soul
Label: EMI

1. Fortunes Drive (6:40)

2. Woman in Me (5:07)
  3. Peace in the Valley (4:02)
  4. Redemption (4:02)
  5. Maybe I'm Amazed (5:07)

met Paul Weller

6. Who Was That Masked Man (2:56)

met Paul Weller

7. Burnin' Bridges (4:04)

8. Piece of Clay (4:28)

met Paul Weller

9. I'm Gonna Miss You (2:42)

met Paul Weller

10. Shifting Times (4:13)

met Paul Weller

11. Until I See You Again (4:04)
  12. Leopards in the Temple (4:59)
Wat een soul heeft deze dame zeg. Paul Weller heeft zich flink bemoeit met deze cd, en dat is soms ook best te horen. Maar het is absoluut een pré.
De cover Maybe I'm Amazed vind ik werkelijk super. Ze heeft deze song compleet eigen gemaakt en doet het origineel verbleken.

Thisisme
Ik kan de heer aERodynamIC alleen maar gelijk geven in zijn woorden. Ik heb eerlijk gezegd weinig toe te voegen aan zijn redenatie. Het enige verschil is dat ik de cd 4,5 ster geef.

Ach, die 4,5 had ik al eens uitgedeeld. Misschien toch maar terugswitchen naar die beoordeling. 4 Is wat magertjes en 4,25* kan helaas niet: ik denk er nog over na

Thisisme
aERodynamIC schreef:

Ik kan zeggen dat als je hier van houdt dat je dan ook eens naar Remy Shand zou moeten luisteren (moet niks natuurlijk).

avatar van Reijersen
Erg aardig album. Vooral de stem van Carleen is bijzonder mooi. Alleen vind ik de nummers wat eentonig worden, de producties zijn wat makkelijk. Maar die stem, ja die houdt veel overeind.