Alquin - Crash (1977)

Alternatieve titel: The Best of Alquin

Label: Polydor

1. Oriental Journey (4:22)
  2. You Always Can Change (3:04)
  3. I Wish I Could (11:27)
  4. Soft Eyed Woman (2:38)
  5. Mr. Barnum's Magnificent and Fabulous City (8:25)
  6. The Dance (13:00)
  7. The Mountain Queen (14:45)
  8. New Guinea Sunrise (6:34)
  9. Revolution's Eve (7:25)
  10. Darling Superstar (7:57)
  11. Wheelchair Groupie (3:10)
  12. Fool in the Mirror (8:19)
  13. High Rockin' (5:29)
  14. L.A. Rendez Vous (4:37)
  15. One More Night (9:01)
avatar van Hans Brouwer
Na het album "Best Kept Secret" hield Alquin het voor gezien. Gelukkig volgde later een wederopstanding. Na de crash van Alquin midden jaren '70 verscheen deze verzamelaar "Crash (1977)". Het is een mooi overzicht van wat Alquin in de jaren '70 op muzikaal gebied zoal heeft gepresteerd. Vroeger had ik "Crash (1977)" als dubbel lp. Op cd ben ik 'm nog niet tegengekomen. 4.5 **** voor deze fijne verzamelaar van Alquin.

Mijn eerste LP ooit. Prachtig met allemaal heel erg mooie nummers. Ik heb de binnenkant van de hoes in een lijst gedaan en opgehangen in ons huis. Nostalgie.