Genesis - The Story Of (1978)

Label: Charisma

1. The Knife (9:57)
  2. The Musical Box (10:28)
  3. Watcher of the Skies (7:23)
  4. Supper's Ready (22:59)
  5. I Know What I Like (4:08)
  6. The Lamb Lies Down on Broadway (4:49)
  7. Dance on the Vulcano (5:54)
  8. Squonk (6:29)
  9. Ripples (8:05)
  10. Eleventh Earl of Mar (7:40)
  11. Your Own Special Way (6:16)
  12. Burning Rope (7:09)
  13. Follow You Follow Me (4:00)
avatar van meneer
Ik denk dat als ik dit album ergens beginjaren 80 bij een platen winkel had ‘gevonden’ (ik kwam ze wel eens tegen bij een platen winkel (Mojo ?) in Schiedam of in Luxemburg stad) dat ik echt een Gouden Schat in mijn bezit zou hebben gekregen. Zeer zuinig bewaard en een trofee om mee te pochen tegenover je muziek vrienden of bij gesprekken tijdens concerten. Mooie tijden waren dat !

Lijkt mij een Armando Gallo foto (toenmalige ’huisfotograaf’) wiens foto’s ik altijd mooi heb gevonden.
Uitgebracht door Charisma (maar die bestaan helaas niet meer) in Japan in 1978.
Mooie verzameling nummers voor de verzamelaar dus.
Ik geloof dat er ook wel Spotify lijstjes zullen zijn met een iets andere playlist. Het is maar wat je zelf goed vindt.