Deerhoof - Actually, You Can (2021)

geen stemmen

Label: Joyful Noise

1. Be Unbarred, O Ye Gates of Hell (3:06)
  2. Department of Corrections (3:21)
  3. We Grew, and We Are Astonished (2:41)
  4. Scarcity Is Manufactured (2:53)
  5. Ancient Mysteries, Described (3:37)
  6. Plant Thief (3:13)
  7. Our Philosophy Is Fiction (4:27)
  8. Epic Love Poem (3:39)
  9. Divine Comedy (5:16)
  • vanaf vrijdag 22 oktober te koop
avatar van itchy
Plant Thief is nu al één van mijn favoriete Deerhoof-nummers en Departement of Collections is ook heel tof. Verwachtingen zijn hoog!

avatar van Doc
Doc
itchy schreef:

Het is "Department of Corrections". En nee... ik ben daar niet van maar vind het best een aardig nummer.
Plant Thief vind ik wel echt waanzinnig leuk. Als de rest van de plaat ook zo klinkt, wordt dit een zekere aanschaf.

Duidelijk een gitaarplaat die is vergeten de ADHD medicijnen in te nemen, met vaak een flinke scheut Latin.