Eclipse - Wired (2021)

Zweden
Label: Frontiers

1. Roses on Your Grave (3:22)
  2. Dying Breed (3:11)
  3. Saturday Night (Hallelujah) (3:13)
  4. Run for Cover (5:07)
  5. Carved in Stone (3:27)
  6. Twilight (3:48)
  7. Poison Inside My Heart (3:29)
  8. Bite the Bullet (4:00)
  9. We Didn't Come to Lose (3:03)
  10. Things We Love (3:41)
  11. Dead Inside * (4:49)
avatar van nojob
BITE THE BULLET IS BEST WEL EEN GOED NUMMER

avatar van AOR_Lover
Kan ik het niet mee oneens zijn. Knalt lekker de speakers uit, Saturday Night ook trouwens. Eclipse always delivers. Zal met dit album niet anders zijn.

LTU
na zoveel jaar klinkt het allemaal wel een beetje hetzelfde. wordt er een beetje zoet van. de lolly is op zeg ik maar.
De vorige plaat was ok en de singeltjes van deze zijn wel weer hetzelfde. goeie band maar de tijd is voorbij!

avatar van Dream Theater
Another One bite the Bullit, vette riff en ik ben al helemaal in the mood. Wederom weet deze Zweedse Band mijn chagerijn weg te poetsen met heerlijke melodieuze rock. De stijl van hun muziek is natuurlijk overbekend maar de kwaliteit blijft top. Andere favoriete nummers voor mij zijn Run for Cover, Saturday Night, Twilight en Things for Love.