Tony Bennett & Lady Gaga - Love for Sale (2021)

Jazz
Label: Columbia

1. It's De-Lovely (2:53)
  2. Night and Day (3:42)
  3. Love for Sale (3:40)
  4. Do I Love You (4:48)
  5. I Concentrate on You (3:56)
  6. I Get a Kick Out of You (3:33)
  7. So in Love (4:31)
  8. Let's Do It (3:36)
  9. Just One of Those Things (2:59)
  10. Dream Dancing (4:16)
avatar van Poles Apart
Tony, 95 inmiddels, weet van geen ophouden. Petje af voor de man.

avatar van Arrie
Indrukwekkend, ja. Inmiddels heeft hij wel al vijf jaar Alzheimer dus ik verwacht niet dat ie het nog lang zal volhouden. Bezig zijn met muziek helpt natuurlijk wel enorm bij de ziekte, muziektherapie wordt ook veel gebruikt tegen Alzheimer.

avatar van Poles Apart
Arrie schreef:

Mooi stukje over Bennett en z'n ziekte: Tony Bennett's Battle With Alzheimer's Disease

En muziek: I Get A Kick Out Of You

avatar van CWTAB
tiens, vandaag lag hij al in de fnac te brugge op vinyl, nu zie ik dat het pas volgende week de release is.... foutje van een week

avatar van Reijersen
Op een duetten-plaat van Tony Bennett stond ook een nummer met Lady Gaga samen. Dat smaakte dusdanig naar meer dat er een geheel album samen werd opgenomen. Die eerste worp samen viel toch wat tegen en nu is er worp nummer twee. En ook dit keer valt het vies tegen. Het zijn allemaal regelrechte kopieën van de originele songs. En daardoor is je aandacht al snel weg. Gaga kan dit genre trouwens prima aan en good-old Bennett heeft nog de energie. Maar zorg dan voor originelere songs.

avatar van AOVV
Hoewel erg braaf en schatplichtig aan het bronmateriaal, vind ik dit gewoon tof. En Bennett is natuurlijk een baas.

3 sterren