Julia Shapiro - Zorked (2021)

1 stem

Label: Suicide Squeeze

1. Death (XIII) (4:01)
  2. Come with Me (3:01)
  3. Wrong Time (2:39)
  4. Someone (3:12)
  5. Reptile! Reptile! (2:52)
  6. Pure Bliss (4:26)
  7. Hellscape (2:36)
  8. Do Nothing About It (4:09)
  9. Zorked (3:53)
  10. Hall of Mirrors (4:26)
Dit heeft soms de bombast en het gewicht van Elizabeth Colour Wheel - Nocebo (2019) , de dromerigheid van Slowdive en de lichtvoetigheid van een Barbara Manning - Lately I Keep Scissors (1988).

In ieder geval een stuk complexer/interessanter dan haar main band Chastity Belt. Weet je ook waar deze release is, collega Written in Music-schrijver deric raven

Het solo debuut was erg goed, ik ben wel benieuwd naar jouw verhaal ThirdEyedCitizen

avatar van Ataloona
ThirdEyedCitizen schreef:

Check, check en check. Deze zoek ik te zijner tijd op!