Destroy Boys - Open Mouth, Open Heart (2021)

Label: Hopeless

1. Locker Room Bully (2:17)
  2. Muzzle (1:05)
  3. Sweet Tooth (4:03)
  4. Lo Peor (1:38)
  5. Cherry Garcia (3:51)
  6. Te Llevo Conmigo (3:49)
  7. Bob (0:49)
  8. Drink (3:44)
  9. Ruins (4:10)
  10. Escape (3:15)
  11. All This Love (4:09)
  12. For What (1:42)
  13. Secrets (4:14)
avatar van jorro
Best wel prettige (garage)rock (door Discogs wordt dit album poppunk genoemd). Eigenlijk niet zo mijn ding, maar dit album staat vol met pakkende songs. Ook de eerste twee albums hebben op MuMe nog geen aandacht opgeleverd, maar zijn hopelijk net zo prettig.

Het is misschien een beetje bubblegum garagerock, afgaande op de tekst van Sweet Tooth tenminste, maar dat kan mijn pret niet deren. Jammer ook een beetje van de hoes. De wat rommelige indruk die deze mij geeft hoor ik in de muziek gelukkig niet terug. Integendeel zelfs.

De band heeft (nog) 3 leden, Alexia Roditis, Narsai Malik en Violet Mayugba en is op tournee in het thuisland, de VS, maar verdient ook in ons land wel wat meer aandacht.