The Paradox Twin - Silence from Signals (2021)

Label: White Star

1. Paradigm (3:22)
  2. Wake Vortex (5:35)
  3. Sea of Tranquility (4:44)
  4. I Am Me. I Am Free (11:24)
  5. Prism Descent (6:00)
  6. Haptic Feedback (6:35)
  7. Specular (10:14)
  8. Perfect Circles (6:55)
avatar van Aproxis
De single, Wake Vortex, klinkt alvast erg goed. Wel leentje buur bij een aantal gevestigde namen, maar niet op een vervelende manier. Ben nog steeds geen mega fan van de zang van Danny Sorrell. De dame heeft daarentegen wel de juiste stem. Bedankt voor het toevoegen trouwens ProGNerD, ik kon de tracklist niet vinden.

avatar van jorro
Geen top, maar zeer zeker ook geen flop. Zo'n album wat je zo nu en dan beluisterd na een dag hard werken. Relaxte progrock die de geest weer even reset. Het zijn erg vriendelijke melodieën en ik vind de zang van zowel de dame als van Danny Sorrell juist wel erg prettig.
3,5* voor dit nergens spectaculaire maar wel heel degelijke album.