Fresku - In de Lucht (2021)

geen stemmen

12. Dunya

met Shadi

• vanaf dinsdag 26 oktober te koop
avatar van Harderwiek
Als ik iemand uit het oog ben verloren is het Fresku wel. Na Maskerade nooit meer wat van em gecheckt. Benieuwd wat ie nog in zich heeft!

avatar van Silky & Smooth
Top Notch is hem ook uit het oog verloren?

avatar van mh040
Silky & Smooth schreef:
Top Notch is hem ook uit het oog verloren?
Hij is z'n eigen label begonnen

avatar van -SprayIt-
Harderwiek schreef:

Nooit Meer Terug is wat mij betreft wel echt de moeite waard! In Het Diepe vind ik ruk en vrees voor deze plaat het ergste. Maar we zullen zien, blijft een leuke rapper.

avatar van MAS
MAS
-SprayIt- schreef:

Op dat album hoor je dat zowel Fresku als Teemong een enorme groei hebben doorgemaakt, met name op het gebied van songwriting. Nooit Meer Terug is IMO dan ook het beste Fresku album tot nu toe.

avatar van mh040
[quote]MAS schreef:

ik had graag gezien dat ie weer terug ging naar Teemong achter de knoppen, maar het lijkt er helaas op dat dat een gepasseerd station is. Teemongs beats hebben zoveel meer karakter dan het geluid van In Het Diepe (en waar Fresku vermoedelijk op dit album mee doorgaat).