Suzan & Freek - Dromen in Kleur (2021)

geen stemmen

Label: Sony

1. Dromen in Kleur (3:21)
  2. Tussen Jou & Mij (3:33)
  3. Goud (3:22)
  4. Lichtje Branden (2:52)
  5. Onderweg Naar Later (2:57)
  6. Tenminste Geleefd (2:47)
  7. Buiten (3:30)
  8. Weg van Jou (2:26)
  9. Allermeest (3:03)
  10. De Overkant (2:47)
  11. Niet Meer van Mij (3:20)
  12. Blind Misschien (4:00)
  • vanaf vrijdag 29 oktober te koop

avatar van Jazper
vigil schreef:
Wordt t niet eens tijd dat de verkering uit gaat?

Want je hebt zelf een oogje op Suzan dan wel Freek?

Jazper schreef:

Want je hebt zelf een oogje op Suzan dan wel Freek?

Nee dat niet, wel een lastige keuze overigens ondanks dat ik hetero ben

avatar van Rudi S
vigil schreef:
Wordt t niet eens tijd dat de verkering uit gaat?

Oh ja, want dan komen ze volgend jaar ieder met een eigen breakup album

Rudi S schreef:

Oh ja, want dan komen ze volgend jaar ieder met een eigen breakup albums

Een heerlijk extreem donker break-up album, kom maar op

avatar van tnf
tnf
Dromen in kleur. Net dat wat in hun liedjes ontbreekt.

avatar van Mjuman
tnf schreef:
Dromen in kleur. Net dat wat in hun liedjes ontbreekt.

Ze dragen ook pasteltinten. Voor alle grijze kantoormuizen is een pastelhemd al een revolutie tov een wit overhemd. Dit is echt UGMM - ultieme grijzemuizenmuziek; hier word je suïcidaler van dan van Unknown Pleasures

avatar van Don Cappuccino
Welkom bij het spel ''Is dit een albumhoes of een reclame voor een nieuwe kledingwinkel die echt veel te diepzinnig wil overkomen?"!

avatar van tnf
tnf
Het kan iig zo bij Van Tilburg (de grootste kledingboer uit mijn regio; enorm populair, al raad ik het zelf niet aan) aan de gevel. Maar daar zijn ze verre van diepzinnig.

Maar goed, de muziek, voor zover ik het ken dan. Het klopt technisch gezien perfect, en eigenlijk op zo'n niveau dat het me weer afstoot. Tegelijkertijd zal dat extreem gepolijste net een van de redenen zijn waarom het zo aanslaat. Dat is de hand van Arno Krabman; zoek maar op. Hij produceert ook voor Maan en Snelle.