BODEGA - Broken Equipment (2022)

Label: What's Your Rupture?

1. Thrown (2:47)
  2. Doers (3:19)
  3. Territorial Call of the Female (2:45)
  4. NYC (Disambiguation) (3:27)
  5. Statuette on the Console (2:13)
  6. C.I.R.P. (3:43)
  7. Pillar on the Bridge of You (3:17)
  8. How Can I Help Ya? (3:12)
  9. No Blade of Grass (3:37)
  10. All Past Lovers (4:01)
  11. Seneca the Stoic (4:46)
  12. After Jane (4:53)
avatar van JVT
JVT
Thrown en Doers zijn alvast top!

avatar van Barend G
Postpunk van het semi-mallotige, schreeuwerige soort. Vermoeiend.

avatar van galleryplay
Barend, uw leeftijd in acht genomen kan ik me een dergelijke mening voorstellen.

Leuke plaat, kan zelf die hoeveelheid energie wel hebben, maar ben dan ook jong van geest
Statuette on the console is heerlijke opkikker.

avatar van coldwarkids
Hé, ik ken toch echt alleen de Nederlandse versie: Standbeeld Op De Console ?!

avatar van galleryplay
Ja, viel me ook al op dat Shazam de nl titel hanteert. Spotify wel gewoon in het Engels.

avatar van coldwarkids
galleryplay schreef:

Ja ik hoor hem op PinguinRadio regelmatig voorbij komen als Standbeeldje Op De Console .. volgens mij zie ik hem idd ook niet op Spotify en op het album staan. Misschien een eenmaal grappig iets, dat ze het impulsief in een paar talen hebben uitgebracht.

avatar van JVT
JVT