Jónsi - Obsidian (2021)

avatar van Fathead
Een nieuwe Jonsi!

Fathead schreef:
Een nieuwe Jonsi!

Toen er gesproken werd over een ambient plaat dacht ik: dat ken ik nu wel van hem (samen met zijn partner Alex).

Het viel me enigszins mee. Er zitten mooie, sfeervolle momenten in deze verrassingsplaat (kwam uit het niets op de markt), maar bevat ook momenten waar ik nooit wat mee heb gekund..

Ik had dan ook de nodige twijfel over het aantal glitters die ik zou toekennen, maar laat ik het positief doen waardoor ik op een krappe 3,5* uitkom. Van zijn solo-albums wel degene waar ik het minst mee heb.

avatar van coldwarkids
Ik ben bang dat dit na z’n laatste meesterwerkje van vorig jaar een tegenvaller gaat zijn.

avatar van Geert V.
Mooie soloplaat, maar hier zat vooral ook een heel goed Sigur Rós-album in. Jammer eigenlijk dat deze nummers niet door de groep zijn uitgewerkt. Er zal wel een goeie reden voor zijn vermoed ik.