Wolfmother - Rock Out (2021)

Australiƫ

8. Mantle (4:09)
  9. Ego (3:04)
  10. Walking (2:32)
avatar van repelstefan
Een surprise self-released album. Opgenomen in zijn eigen studio dit keer, met uiteraard het bekende recept qua muziek.

avatar van JVT
JVT
Nooit een straf om muziek als deze te horen. Zijn beste werk is het niet, zo goed zal het nooit meer worden maar ik kan dit met plezier opzetten. Of Ik het nog beluister over enkele maanden is te betwijfelen, dat dan weer wel.

avatar van repelstefan
En meteen een nieuwe single. Niet te volgen die gast

avatar van repelstefan
Prima album idd. Ik ben stiekem een beetje fanboy sinds ik Woman en Joker & The Thief voor het eerst hoorde. Ik gun hem ergens meer of weer succes, al denk ik dat dat schip inmiddels we gevaren is.

avatar van AOR_Lover
Wolfmother treedt op 23 mei op in Paradiso. Op het moment dat ik dit post zijn er nog zo'n 50 kaarten beschikbaar.