Mostly Autumn - Passengers (2003)

Label: Classic Rock

1. Something in Between (3:52)
  2. Pure White Light (4:33)
  3. Another Life (4:36)
  4. Bitterness Burnt (4:57)
  5. Caught in a Fold (3:52)
  6. Simple Ways (6:13)
  7. First Thought (4:46)
  8. Passengers (6:06)
  9. Distant Train (4:50)
  10. Answer the Question (5:02)
  11. Pass the Clock (Part One) (2:40)
  12. Pass the Clock (Part Two) (5:49)
  13. Pass the Clock (Part Three) (3:39)
1,0
Mooi sfeertje zet dit album neer. De mooie vrouwelijke stem en het rustige fluitje doen je denken aan een rustig kabbelend riviertje. Helaas is dat gevoel wel snel voorbij omdat het laatste deel van het album met de 3 Pass the Clock nummers wel een stuk minder is.. maar overall is het een geweldig sfeervol album

avatar van Bush Beast
Op aanraden van een kennis heb ik een paar keer naar deze CD geluisterd. Ik kan er weinig van maken. Een soort kruising tussen Clannad en Brainbox (Thijs van Leer - Jan Akkerman). Als het lukt zal ik ook andere CD 's eens proberen.

avatar van Gert P
Heb de cd besteld maar kreeeg de sacd uitvoering waarin pass the clock 1 nummer is en passengers het afsluitende nummer is.
Dus van de sacd is de volgorde veranderd.
Denk dat ik dit de mooiste van hun vindt alhoewel ze allemaal goed
zijn.

avatar van Gert P
Bush Beast schreef:

Nou dit komt niet bij Brainbox in de buurt hoor, ken je klassiekers.
Brainbox meer bluesrock.