Son Mieux - The Mustard Seed (2021)

Label: Universal

1. Will, Pt. I (6:07)
  2. Will, Pt. II (3:21)
  3. 1992 (2:49)
  4. Drive (3:29)
  5. Everything (2:57)
  6. Can't Get Enough (3:14)
  7. Dancing at the Doors of Heaven (3:09)
  8. Trying (2:50)
  9. Heavy Water (3:09)
  10. The Mustard Seed (3:59)
avatar van Norrage
Lekkere plaat hoor! Swingt heerlijk

avatar van vigil
De arbeid is voor vandaag is weer gedaan en nu in t zonnetje in de tuin met deze plaat als metgezel

Niks mis mee!

avatar van Donder
Ze zijn nu op tournee, zeer energieke live-shows!

Lekker-niks-aan-de-hand. Wat mij betreft mogen ze zo door naar het Songfestival in 2023 om ons land te vertegenwoordigen; hebben we een keer eens wat anders dan artistiek verantwoorde liedjes.

Een beetje zomerse vrolijkheid uit Nederland kan geen kwaad op het festival, en ook voor thuis is het deze zomer goed vertoeven met dit album.

Dim
Fijne luchtige, zomerse muziek wordt er vanaf track 3 gedraaid. Niks mis mee, maar ergens vraag je je af waarom ze niet iets meer experimenteren / buiten de lijntjes kleuren - track 1 + 2 bewijzen toch dat ze dat best aardig afgaat.

avatar van Donder
En de titelsong niet te vergeten.
Live blijven ze ook binnen de lijntjes, maar wat een energie stoppen deze gasten erin.
Echt een fijne band, en waar blijft het nieuwe album? We zijn sinds The Mustard Seed al weer 4 hits verder!