Suede - Positivity (2002)

Label: Epic

1. Positivity (2:57)
  2. One Love (4:03)
  3. Simon (4:33)
  4. Superstar * (4:11)
  5. Cheap * (4:41)
avatar van luigifort
Fijne positieve single
Verder is Simon een erg fijne track!
One Love en Superstar zijn ook erg leuk.

avatar van johan de witt
Rond A New Morning was ik ze helemaal kwijt
Simon is nog wel leuk, ja, de rest vind ik 13 in een dozijn, het is mijn Suede helaas niet meer

avatar van Parlotones
johan de witt schreef:
Rond A New Morning was ik ze helemaal kwijt

Heb Dog Man Star, Coming Up en het eveneens prachtige Sci - Fi Lullabies al jaren in huis. En dat vind ik genoeg.

avatar van johan de witt
Het debuut er nog bij en je bent aardig compleet, inderdaad.

avatar van Parlotones
johan de witt schreef:
Het debuut er nog bij en je bent aardig compleet, inderdaad.

Hoi Johan van dat album ken ik de helft wel van denk ik de titels komen mij bekend voor. Maar dat is al een hele tijd geleden dat ik daar naar geluisterd heb. De laatste paar jaar staat de muziek op een vrij lage pitje, ben 6 jaar geleden door een zwaar auto ongeluk gehandicapt geraakt, en heb door de zware medicatie nogal last van mijn geheugen. Ben heel veel kwijt geraakt door de zware medicatie. Maar van de meeste muziek wat ik wel op cd heb komt wel weer boven drijven als ik er weer naar luister. Mijn nieuwste ontdekkingen zijn Fury in the Slaugtherhouse, Dropkick Murphys en Ray Wilson. zie FB