Camp Lo - Black Hollywood (2007)

Label: Good Hands

1. Posse from the Bronx (2:34)
  2. 82 Afros (2:11)

met Ski

3. Soul Fever (3:20)
  4. Pushahoe (3:02)
  5. Suga Willie's Revenge (3:36)

met Jungle Brown

6. Jack n' Jill (2:32)
  7. Material (2:56)
  8. Money Clap (3:00)
  9. Ganja Lounge (2:49)
  10. Black Hollywood (3:07)
  11. Zoom (2:25)
  12. Sweet Claudine (3:50)
avatar van waxs
Zozo, een nieuwe, hun debuut vond ik tamelijk geweldig, de opvolger al wat minder, ik ben benieuwd hoe deze me zal bevallen.

raffael77
Idd Waxs en nu maar hopen dat dit wat beter is lol

rico-bballer
Oe, me hart sprong op toen ik dit zag ik ken hun 2e niet maar die eerste vond ik tegen geniaal aan liggen hopelijk word het zo goed.

avatar van Sjaakspeare
Verwacht hier niet veel van. Na Uptown Saturday Night zijn ze langzaamaan afgezakt naar een abominabel niveau.

Social_Mask
Ik vond hun eerste best sterk. Ben hier wel benieuwd naar. Al moet ik zeggen dat ik hun 2de album niet heb gehoord.

avatar van hiphopmaster
1,0
Ren nou niet naar de winkel voor dit album, het is zelfs zonde van je tijd om dit te downloaden. Wat een verschrikkelijke plaat is dit zeg. Geen enkel nummer haalt het niveau van Uptown Saturday Night.
Check voor de gein het nummer Pushahoe. Slechter worden ze niet gemaakt hoor.
Sommige nummers klinken muzikaal nog wel aardig (Sanja Lounge), maar worden door de inspiratieloze raps zwaar onderuit gehaald.
Snel maar Uptown Saturday Night weer opzetten, want dit is echt niks. 1*

Social_Mask
Zo slecht? Wow, eigenlijk ben ik nu nog nieuwsgieriger geworden

avatar van hiphopmaster
1,0
Ja, vind ik wel! Ik heb deze cd nu iets van 4 x beluisterd (kon zelf namelijk niet geloven dat deze echt zo slecht was), maar die tijd kon ik echt beter besteden. Veel succes ermee!

avatar van Osiris Apis
hiphopmaster schreef:

Check voor de gein het nummer Pushahoe. Slechter worden ze niet gemaakt hoor.

Met zo'n titel moet je ook niet veel verwachten.

avatar van waxs
hiphopmaster schreef:

Ik had het al wel een beetje verwacht, toch jammer.

rico-bballer
Sweet claudine vond ik vreselijk en material wel aardig verder nog niks gehoord.

tuktak
dit is 35 minuten ongeïnspireerde hiphop wat waarschijnlijk alleen nog enige belangstelling krijgt vanwege het ijzersterke debuutalbum van weet ik hoeveel jaar terug alweer.
er staan nog een paar kleine momentjes op deze cd die nog enige interesse kunnen opwekken. jack 'n jill kabbelt wel lekker door, sweat claudine is een leuke track voor de aftiteling van the love boat ofzo
verder kan ik niet zoveel positiefs over deze plaat verzinnen, behalve dat je nu misschien uptown saturday night misschien weer eens uit de kast haalt. dát lukt ze dan wel weer uitstekend...

avatar van FunkyMonk
idd erg ongeïnspireerd, dit. These dudes need to retire.

'Zoom' is wel leuk alleen is het origineel 10x beter..