UNRU - Die Wiederkehr des Verdrängten (2022)

Duitsland
Label: Babylon Doom Cult

1. Intro (7:49)
  2. Die Wiederkehr des Verdrängten (5:06)
  3. Ein Haug der Freiheit (12:59)
  4. Hungersteine (15:47)
  5. Eintausend Stimmen (12:33)
avatar van Sith Lord
De eerste twee nummers die zijn vrijgegeven klinken grandioos. Dit kon wel eens een waanzinnig album worden. Als alles goed gaat, ga ik ze binnenkort live zien. De verwachtingen zijn hooggespannen!

avatar van ranboy
Inderdaad, Die Wiederkehr des Verdrängten wordt elke keer als ik hem hoor, sterker, en nu ik het album luister: Ein Haug der Freiheit is minstens even grandioos!

avatar van bonhovinyl
Fantastisch album. Atmosferische black metal, maar wel met een echt uniek en eigen geluid. Het album bevat naast geweldige black passages ook mooie ambient stukken, mooie synths en allerlei soorten vocalen. Echt een trip en vooral om het album in een ruk te luisteren heeft echt de voorkeur voor de impact die het op je kan hebben.