Tech N9ne Collabos - Misery Loves Kompany (2007)

Label: Strange

1. Kansas City Shuffle (1:43)
  2. Midwest Choppers (6:33)

met Big Krizz Kaliko, D-Loc en Dalima

3. Misery (4:43)

met Journalist en Yukmouth

4. That Box (5:51)

met Big Krizz Kaliko, Greed, Kutt Calhoun, Skatterman en Snug Brim

5. Gangsta Shap (4:27)

met Big Krizz Kaliko en Kutt Calhoun

6. S.O.S. (Sex Out South) (5:32)

met Big Krizz Kaliko en Kutt Calhoun

7. Get Ya Head Right (4:57)

met Money Hungry en Snug Brim

8. Fan Or Foe (4:31)

met Big Krizz Kaliko en T-Nutty

9. Girl Crazy "Crazy Love" (5:29)

met Big Krizz Kaliko

10. 2 Piece (5:06)

met Big Krizz Kaliko, Big Scoob en Joe Vertigo

11. Big Scoob (4:06)

met Big Scoob

12. Yeah Ya Can (4:22)

met Big Krizz Kaliko en Shadow

13. I Can Feel It (4:40)

met Agginy en The P.H.I.L.S.T.A.

14. Karma (0:45)
  15. You Don't Want It (3:39)

met Big Krizz Kaliko, Mr. Reece en Prozak

16. Message to the Black Man (5:00)
  17. The P.A.S.E.O. (The Poem Aaron Saw Extra Ordinary) (5:48)
Hypno
Yea M.L.K is echt te dope wel minder dan Angelhelic, Absolute Power en Everready maar alles wat Tech N9ne uitbrengt is te dope voor woorden alleen jammer Van de soms wat mindere gastartiesten want bijna Niemand kan Tech N9ne bijbenen op een track en ook vind Ik dat er ietwat te veel clubsongs op staan maarja dit zijn de Beste songs: Midwest Choppers, Misery, Girl Crazy, I Can Feel It, You Dont Want It, Message To The Black Man en The P.A.S.E.O.

TECH N9NE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JonB.
Het eerste collabos album van Tech N9ne. Deze ligt voor mij een beetje in lijn met Killer, wat productie betreft. Dit was ook de start van de Midwest Choppers reeks en deze klinkt ook weer behoorlijk vet. That Box blijft ook goede track, vooral de productie van David Sanders II.
Daarnaast is er nog één nummer die eruit springt voor mij en dat is Message To The Black Man waar hij uit haalt naar de donkere gemeenschap en dat op briljante wijze brengt.
Verder springen er niet veel tracks voor me uit waardoor ik op een 3,5 kom.