Everything Everything - Raw Data Feel (2022)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Teletype (3:40)
  2. I Want a Love Like This (3:27)
  3. Bad Friday (3:11)
  4. Pizza Boy (3:32)
  5. Jennifer (4:17)
  6. Metroland Is Burning (3:44)
  7. Leviathan (5:20)
  8. Shark Week (3:34)
  9. Cut UP! (3:23)
  10. HEX (2:43)
  11. My Computer (3:06)
  12. Kevin's Car (4:02)
  13. Born Under a Meteor (4:02)
  14. Software Greatman (6:05)
avatar van coldwarkids
Oh wat zijn Bad Friday en Teletype toch geweldige singles. Zo erg zin in dit album! Laat maar komen die zomer.

avatar van Sammy
Wat coldwarkids zegt! En ook de nieuwe single I want a love like this is erg fijn! Erg veel zin in na het toch wat teleurstellende RE-ANIMATOR (ok, Violent Sun was wel mijn meest gedraaide nummer van 2020).

avatar van Tommoo
Wauw, ze leveren wel weer met deze laatste hoor! Leviathan, prachtig.

avatar van SilverGun
Wat is My Computer een lekker trackje zeg

avatar van Rvdz
De singles (die keurig op het album het openingssalvo vormen) deden me allemaal niet zo veel en ik vind Software Greatman maar een matige afsluiter (een probleem wat ik wel vaker met EE heb, ook al is het een van mijn favoriete bands) maar daar tussenin zit gelukkig heel veel moois verborgen. Kevin's Car is hier vooralsnog de absolute favoriet. "And there is no planet aaaaa"

Dim
Er komt genoeg leuks voorbij op deze zomerse plaat van Everything Everything, die ik een stuk meer kan waarderen dan de voorganger. Lekkere bliepjes, maar af en toe ook wat minder interessante stukken. Het meeste (vooral in de eerste helft) kan zo op een feestje gedraaid worden.