Sündenrausch ‎ - Original Sin (2022)

1 stem

Duitsland
Rock / Metal
Uitgebracht in eigen beheer

1. Dawn of Time (1:01)
  2. Red Sun (3:45)
  3. Trapped in Limbo (4:07)
  4. Original Sin (4:04)

met Chris Pohl

5. Black Water (3:33)
  6. Necromancy (4:16)
  7. Demon (4:17)
  8. Mortals (3:33)

met Chris Harms

9. Collide (4:26)
  10. Electric Prayer (0:56)
  11. Halo (4:12)
  12. The Lost Ones (4:10)
avatar van Killeraapje
Eerste Engelstalige release van Sündenrausch. De muziek zit in de stijl van Evanescence maar dan met meer jaren 80 invloeden. De cd is tot stand gekomen doormiddel van crowdfunding. Chris Harms beter bekend als de zanger van Lord of the Lost heeft dit album geproduceerd en levert ook een bijdrage.

Verder doet Blutengel zanger Chris Pohl mee in het titelnummer, dat zojuist als single is verschenen.
Samen met de andere single The Lost Ones zijn dit fijne voorproefjes van een album dat de band hopelijk meer bekendheid gaat opleveren.

Via de site van de band zelf kan een pre order worden gedaan.

Band – Sündenrausch - suendenrausch.com