HAAi - Baby, We're Ascending (2022)

Australiƫ
Electronic / Dance
Label: Mute

1. Channels (2:56)
  2. Pigeon Barron (6:39)
  3. Bodies of Water (5:04)
  4. Human Sound (5:26)

met Kai-Isaiah Jamal en Obi Franky

5. Louder Always Better (1:41)
  6. Biggest Mood Ever (4:46)

met Alexis Taylor

7. AM (0:58)
  8. FM (5:04)
  9. I've Been Thinking a Lot Lately (3:49)
  10. Purple Jelly Disc (6:12)

met Obi Franky

11. Baby, We're Ascending (6:27)

met Jon Hopkins

12. Orca (8:06)
  13. Tardigrade (3:54)
avatar van remcodurez
Al meermaals wat nummers van HAAI geprobeerd en met de samenwerking met Jon Hopkins had ik meer slaagkans verwacht, maar het doet me niets.

Er gebeurd altijd veel en technisch is het allemaal vrij goed in orde, maar het pakt me nergens. Ik begrijp de hype dus niet.

avatar van -SprayIt-
De EP uit 2020 kan me anders zeer goed smaken, ik ben wel benieuwd naar deze.

avatar van trebremmit
Mij pakt het wel, er zit veel gevoel in, maar het is ook inventief en spannend.

avatar van trebremmit
panjoe wat vind jij hier van?

Ik kende HAAi nog niet maar keek naar Daniel Avery zijn What's in My Bag op youtbe en daar raadde hij deze aan, wel een voltreffer, geweldig album, razend enthousiast over.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Ik heb deze nog niet beluisterd, ik vond die track met Jon Hopkins destijds niet zo dus heb hem verder links laten liggen. Maar een aanbeveling van Daniel Avery en trebremmit is reden genoeg om hem eens op te leggen!

avatar van trebremmit
Oei, dat vind ik juist een hele vette track.