Sean Price - Master P (2007)

Label: Duck Down

1. 6 Dollar Man (1:40)
  2. M.A.S.T.E.R. P (2:43)

met Agallah

3. BCCC (Frankenstein) (4:40)

met Buckshot en Tek

4. The Huckabuck (2:17)
  5. All I Know (2:46)

met Jozeemo

6. One Question (3:34)

met Reek en Ruste Juxx

7. Long Fifth Goodnight (2:07)

met Starang Wondah

8. Jackass Number 2 (1:43)

met Flood

9. Get It Together (3:18)

met Diamond D

10. Connect 4 (3:27)

met Casual, Shabaam Sahdeeq en UG

11. Knock 'em Out the Box (2:56)

met Eratick Statick

12. Legbreakers (3:51)

met Big Shug

13. Jamaican (2:45)
  14. Fish (2:12)
  15. Good Fellaz (4:08)

met Government en Sayez

16. Rotten Apple [Remix] (3:00)

met Prodigy

17. What's the Deal? (3:08)

met A-Rob en Nezquic

18. Psycho Ward (1:34)
Relax
Een geweldige Mixtape van Sean Price!
Op het hoesje word Master P een beetje belachelijk gemaakt (// No Limit style )
Dit is echt iets wat je niet gewend van P.! bent.
Aggresieve teksten, sterke teksten... prachtige rijms, dit keer is hij niet zoals hij altijd is.

avatar van T.O.
Geweldige hoes natuurlijk

Relax
Wat ik vooral grappig aan de hoes vind is dat hij "The Brokest Rapper Allive" als titel draagd.

avatar van BoordAppel
Met...

Leuk, dat je dat allemaal laat weten.

...bedoelde Osiris Apis dat dat dus helemaal niet leuk was om te weten. Ik bestel even een bezem.

avatar van Yak
Yak
BoordAppel schreef:
Ik bestel even een bezem.

Bestelling gearriveerd!

avatar van MJ_DA_MAN
Beetje flauw, Harco had geen kwade bedoelingen ermee. Maar goed, staan hier net zo'n lekkere beats op als op Monkey Barz? Ik hoop het wel, want Sean P als rapper trek ik echt niet. Alhoewel ik hem op het nummer Blood Runs Cold van JMT voor het eerst ''goed'' hoorde rappen en dat was nog een beetje in de tijd van Heltah Skeltah. Rapt ie in dat duo net als op dat nummer? Want daar rapt ie tenminste écht, en op Monkey Barz vond ik hem meer half rappend half pratend, en dan klinkt ie erg naar imo met zo'n zware stem.

Harco
Hier rapt 'ie wel iets anders dan normaal... zou het gewoon proberen. Hij rijmt ook meer.

avatar van thomzi50
Disst hij Master P nou continu op deze tape?

Nee.

Harco
Zou wel erg zielig zijn, hè?

Relax
Inderdaad en ik vind Sean Price helemaal geen rapper om andere rappers te dissen.
Inplaats van dissen doet hij zelfstreling

J. Dilla Donuts
Ik vind dit album niet echt boeiend, z'n vorige werk doet me meer. Zelf vind ik dat Sean P als rapper ook fijn om te luisteren, dat samen met lekkere beats maakt vaak een goed album, dit keer echter niet

Relax
Valt vies tegen, gebruikte beats, Sean Price niet meer in leuke teksten...
Maar gelukkig is dit een mixtape.

avatar van thomzi50
Minder dan twee maanden hiervoor zei je nog dit:
Relax schreef:
Een geweldige Mixtape van Sean Price!
Op het hoesje word Master P een beetje belachelijk gemaakt (// No Limit style )
Dit is echt iets wat je niet gewend van P.! bent.

Vanwaar die radicale verandering?

Harco
Lyrics zijn meer hardcore en brag 'n boast dan die van z'n twee vorige albums. Denk niet dat 'ie die lijn aanhoudt naar het volgende album toe; dit is gewoon een tussendoortje.

Price zelf komt weer heel erg dope, maar de productie laat op sommige momenten te wensen over. Guest featurings komen meer aan het woord dan Price zelf. Twijfel nog tussen 3* en 3,5*.

avatar van thomzi50
Een beetje een saaie en fletse bedoening. Slecht is het niet, ben geloof ik niet zo'n Price-man alleen. 2,5* voor deze. Nu zijn twee officiële albums nog eens écht aandacht schenken.

Harco
Dit is dan ook niet iets wat je moet gaan luisteren als je nog nooit iets van Price gehoord hebt. Heel anders dan zijn andere materiaal.

thomzi50 schreef:
Vanwaar die radicale verandering?

Omdat ik bij de vakere luisterbeurten hoorde dat het nogal zwakjes is.
De teksten zijn heel anders dan hij normaal is, dus er is geen moeite in gestopt.
De refreinen komen om de 20 seconden en de 2de handse beats zijn te herkenbaar.

Dit is gewoon een tussendoortje voor de fans wat niet echt hoefde.

Harco schreef:

Ik heb z'n twee andere albums ook al een paar keer gechekt, maar die hebben wat meer tijd nodig. Vandaar dat ik hier als eerste op stem.