Michael Allman - Blues Travels Fast (2020)

geen stemmen

Blues / Rock
Label: All-Skinn

1. Blues Travels Fast (4:21)
  2. Goin' Back to Daytona (4:32)
  3. New Minglewood Blues (4:20)
  4. Midnight Blues (3:22)
  5. Brown Liquor Blues (2:48)
  6. Rose Hill (2:06)
  7. Black Cat Moan (3:12)
  8. Feeling So Bad (4:40)
  9. Sun Don't Shine (4:06)
avatar van Mssr Renard
Eén van de zonen van Gregg Allman. Zijn moeder was nooit getrouwd geweest met Gregg en pas heel last erkende Gregg deze zoon. Een hoop soap dus.

Hoe dan ook, heb ik al drie songs beluisterd en deze klinken wel okay, maar ook weer niet erg bijzonder.

avatar van Mssr Renard
Dan is het blijkbaar een reissue. Je kunt dit aanpassen, maar dan moet gelijk de eerste hoes toegevoegd worden.

Even gezocht, maar is inderdaad een reissue, limited 500 copies.

avatar van Mssr Renard
Ik laat het maar even zo staan, er zullen naast ons twee weinig tot geen liefhebbers voor zijn.

avatar van Rudi S
Mssr Renard schreef:

Album is nog net in 2020 uitgekomen, op een ander label.
De hoes van die uitgave is ook anders ( een weg richting een stad).
De 2022 versie heeft de portretfoto zoals hier is afgebeeld.
Overigens die 500 copy's geldt enkel voor de vinyl uitgave, CD zou wel normaal voorhanden moeten zijn.
Gezien de aandacht in 2020 en 2022 zal het wel geen storm lopen, RYM heeft 'm niet eens.
Eerste rondje geeft een prima losjes blues en rock album.

Michael Allman - Blues Travels Fast I Bluestown Music - bluestownmusic.nl

avatar van Mssr Renard
Voor de juistheid en volledigheid van de site moet het eigenlijk allemaal wel worden aangepast. Ik had deze plaat gevonden en (deels) beluisterd op Bandcamp.
Ik had ook zijn eerste plaat gevonden en toegevoegd trouwens.

avatar van Rudi S
Mssr Renard Tja dan zou het 2020 met die andere hoes moeten zijn.

avatar van Mssr Renard
Ik heb een correctie ingediend. Ik vraag me trouwens wel af waarom deze plaat zoveel aandacht krijgt? Ik tik toch wel meer berichten, bij veel interessantere platen?