Sadistik x Kno - Bring Me Back When the World Is Cured (2022)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Burning Suns (1:28)
  2. You Don’t Know (3:57)
  3. The Earth Was Empty (3:57)
  4. Ghostly Key (2:32)

8. Neptune Skin (1:57)
  9. 27 Club (2:22)
  10. Disappear (3:12)

met Gifted Gab en Mibbs

11. Where You Want Me (3:08)
  12. Rainclouds (Part One) (3:43)

met Lucy Camp

13. Rainclouds (Part Two) (3:32)
  14. Blue Tree Meadow (3:23)
  15. Mulholland Drive (3:02)
  16. Quietus (2:49)
  17. Godmode (4:08)
  18. Serpens (Trial of Lucifer) (3:35)
avatar van -SprayIt-
Nog geen berichten hier? Toch wel heel erg benieuwd naar deze plaat!

avatar van Silky & Smooth
Vanochtend direct besteld. Inmiddels de gedownload en ga hem zo luisteren. Verwachtingen zijn hoog!

MAS
Vinyl al besteld omdat deze combinatie eigenlijk niet kan misgaan. Nu voor de eerste keer aan het checken en ik ben enthousiast.

Vinyl al besteld

Jaartje wachten...

Silky & Smooth schreef:

Jaartje wachten...

Wel spijtig dat het zo lang duurt, maar daar kunnen ze volgens mij niet veel aan doen. Ik heb toevallig vandaag mijn Oneirology LP binnen gekregen die ik vorig jaar in mei besteld had.

MAS schreef:

Ja, ik kreeg hem ook deze week binnen. En inderdaad, ze kunnen er niet zoveel aan doen. Daarbij moet ik Kno nageven dat hij de klanten keurig op de hoogte hield van de voortgang.

Over Kno gesproken, hij rapt niet op dit album (?)

Trouwens... Slowgaze, joehoe!

avatar van Flipm0de
Dit album pas paar dagen terug op mijn radar gekomen en vandaag al de release. Sadistik op Kno producties kan bijna niet mis gaan, dus gaan het dit weekend een aantal spins geven.

avatar van -SprayIt-
Goede eerste indruk, ietwat eentonige flow, maar dat was wel te verwachten bij Sadistik. Fijn als Natti invalt. Heerlijke beats, Kno rapt volgens mij niet? Misschien iets te lang album, maar genoeg te genieten hier! Deze gaat hier veel opstaan komende tijd. Die sample van Gravediggaz was even een geluksmomentje.

MAS
Vreemd. Kno zei deze week op instragram dat hij rapt en zingt op dit album.

Erg fijne plaat. Goed comeback voor Kno ook na een gedrocht van een plaat met Built To Fade. Zin aan de volgende CunninLynguists.

@MAS -> Mulholland Drive

MAS schreef:
Vreemd. Kno zei deze week op instragram dat hij rapt en zingt op dit album.

Volgens mij rapt hij wel op het laatste nummer.

MAS
Ja dat dacht ik ook te horen.

avatar van Slowgaze
Silky & Smooth schreef:
Trouwens... Slowgaze, joehoe!

Joehoe terug!

avatar van Harderwiek
Wat een binnenkomer is You Don’t Know zeg. Damn.

avatar van Nr.4
Ik vind Sadistik echt een heel saaie rapper om naar te luisteren, altijd al wel gehad. De producties schreeuwen om Deacon of Natti. Elk nummer wacht ik op rappers die soepel flowend de muziek eer aan doen. Gelukkig is daar Mothlight.

avatar van music4life
Vette producties van Kno! Zoals altijd. Inderdaad jammer dan hij maar op 1 track zelf rapt, Mulholland Drive. Ondanks de lekkere flows van Sadistik kan ook wel meekomen met de kritiek hieronder, “saaie raps”, heel afwisselend of verrassend zijn ze inderdaad niet.

avatar van Silky & Smooth
Ik vind Sadistik altijd wel een sterke en vooral originele rapper, maar ik sluit mij lichtjes aan bij de kritiek dat hij wat eentonig is (ondanks dat hij veel variatie in zijn flow probeert te leggen). Ik denk vooral dat een volledig album in dit geval net te lang is, aangezien ik bij Phantom Limbs totaal geen problemen heb met Sadistik. Verder sluit ik mij ook bij iedereen aan die vind dat Kno hier erg sterk produceert... want dat is zo!

music4life schreef:
Inderdaad jammer dan hij maar op 1 track zelf rapt, Mulholland Drive.

Deze had ik in eerste instantie gemist, maar ik hoor hem ook op Serpens (toch?).

avatar van overmars89
Toen "GODMODE" & "Where You Want Me" eerder uitkwamen dit jaar dacht ik echt dat dit een "Classic" zou worden. Die verwachtingen maakt het album (dusver) nog niet helemaal waar. Hoewel ik de beats en de vocals in de beats dope vind, vind ik ze niet altijd even goed afgemixt. Ik heb daar meer problemen mee in het begin van het album dan verderop.

Sadistik komt verder erg verdienstelijk, maar weet mij niet zo vaak te raken als op "Haunted Gardens" of als op de eerdere singles.

"Disappear" is wel die track!

Track 3 - 9 - Matig tot aardig.
Tracks 10 - 18 heel dope! Waardoor ik steeds het album hoger inschat wanneer ik er klaar mee ben .