Vertigo - 2 (2006)

Label: Frontiers

1. In the Blink of an Eye (3:16)
  2. All for You (4:31)
  3. Hold Me (3:52)
  4. Part of Me (3:52)
  5. Holy (3:46)
  6. I Wanna Live Forever (4:42)
  7. Save It All for Me (4:22)
  8. Picking Up the Pieces (2:50)
  9. Together (4:10)
  10. There's a Reason (4:14)
avatar van vigil
Erg goed rockalbum van deze oud-Toto zanger. Hou je van the Seventh One? Probeer deze eens!

avatar van Marty
Dit album zit goed in elkaar, maar ik vind het geluid echt waardeloos. Alsof iemand er per ongeluk Dolby C overheen heeft gekieperd (voor mensen onder de 30 jaar: dat kon je vroeger als ruisonderdrukking op cassettebandjes zetten).

avatar van Marco van Lochem
Inderdaad, wat een slecht geluid en dat voor een product van Frontiers. Al met al wel een stuk minder dan de eerste, maar daar is het geluid voor een groot deel de oorzaak van. Jammer, want Williams is een geweldige zanger.