Bryde - Still (2022)

Label: Easy Life

1. Algorithms (Cyber) (3:57)
  2. Silver Suns (Divine) (3:04)
  3. Hill I'm Dying On (Unrequited) (2:57)
  4. State We're In (Self) (3:22)
  5. Backless Dress (Chemical) (3:32)
  6. Dancing in the Middle (Romantic) (3:15)
  7. Conversations (Conditional) (3:49)
  8. Headlong (Cosmic) (3:13)
  9. Still (Shadow) (3:58)
  10. Epilogue (3:40)
Waarom Bryde niet doorbreekt is me een groot raadsel, want ook op dit album wordt kwaliteit geleverd. Korte puntige indie-liedjes op aangename manier gezongen.

Goed, zo hebben we zoveel zangeressen die allemaal in dezelfde vijver vissen, maar ik vind Bryde er aangenaam bovenuit schieten.

Of dit album ervoor gaat zorgen dat ze opgepikt gaat worden? Ik verwacht het niet, maar dan blijft het mijn eigen verborgen parel waar ik volop van kan genieten.

avatar van -SprayIt-
Die pareltjes kun jij nooit lang verborgen houden Eric, dat heeft het verleden wel uitgewezen. Heb 'm op de luisterlijst gezet!

Misschien vind ik dit wel haar mooiste. Het klinkt wat meer sereen dan de voorgangers. Alsof ze meer ontspannend dan ooit klinkt. Dat geeft een prachtig resultaat.

Ik weet zeker dat hier veel liefhebbers voor zijn.