Skid Row - The Gang's All Here (2022)

1 stem

9. October's Song
  10. World's on Fire
  • vanaf vrijdag 14 oktober te koop
avatar van Edwynn
Skid Row probeert een doorstart te maken met Erik Grönwall die een tijdje bij H.E.A.T. zong. Dat is natuurlijk een hele aardige vocalist ware het niet dat de internetmeute blijft gillen om een terugkeer van Sebastian Bach. Toch denk ik dat Grönwall met zijn energie het vehikel op het podium wel aan de praat kan krijgen. Voor wat betreft het studiowerk weet ik het nog niet. Het titelnummer is al te beluisteren en dat is eigenlijk een behoorlijk teleurstellende track geworden.

avatar van hellboy123
Er is een video beschikbaar voor het titelnummer, https://www.youtube.com/watch?v=37TYb0Dcln0&list=WL&index=8
Zo slecht vind ik dit nog niet eens klinken! Wel duidelijk dat dit waarschijnlijk live weer het beste tijd zijn recht komt.

avatar van milesdavisjr
Met wederom een nieuwe zanger ploeteren de mannen lekker voort en waarom ook niet. De tijden met Bach zullen nooit meer wederkeren, de successen liggen ook in een ver verleden. Nieuwe zieltjes zullen de heren ook niet aan zich weten te binden. Grönwall neemt de vocalen voor zijn rekening en hij doet op de eerste twee vrijgegeven songs helemaal niet onaardig. The Gang's All Here en Tear It Down vormen twee songs van het wat eenvoudiger houthakkerswerk. Er is weinig mis mee maar als dit een voorbode blijkt van het gebodene dan hoef je hier niet wakker van te liggen.

avatar van JVT
JVT
Lekker hoor!!

avatar van JVT
JVT
Verslavende plaat, staat hier non stop op, ondanks het groot aantal przchtige releases de laatste tijd.

October’s Song is een van de favorieten, geweldig nummer.