Tangerine Dream - Arizona Live '92 (2004)

Duitsland
Electronic
Label: TDI

1. Waterborne (3:27)
  2. Touchwood (4:53)
  3. Rolling Down Cahuenga (6:33)
  4. The Blue Bridge (3:52)
  5. Oriental Haze (6:10)
  6. Graffiti Street (6:05)
  7. Melrose (6:32)
  8. Two Bunch Palms (5:52)
  9. 220 Volt (9:01)
  10. Homeless (9:54)
  11. Story of the Brave (4:51)
  12. Sundance Kid (4:58)
  13. Girls on Broadway (4:51)
  14. Love on a Real Train (3:58)
  15. Back Street Hero (8:45)
  16. Body Corporate (3:55)
  17. Rockoon (7:30)
  18. One Night in Medina (4:21)
  19. Hamlet (8:36)
  20. Dreamtime (3:31)
  21. Purple Haze (3:25)
tangmaster
Dit blijft een heerlijk album met prachtige stukken van TD uit de begin jaren negentig. Strak en goed opgenomen. Een uitstekende vervanger voor 220 Volt.

avatar van wowter
Zeer goede weerslag van de Amerikaanse toernee in 1992. Helaas zeer moeilijk te krijgen; gaat tegenwoordig op Ebay voor een paar honderd dollar van de hand.
Voor fijnproevers: ga op zoek naar deze dubbel-cd en laat "220 Volt Live" liggen.

avatar van CorvisChristi
CorvisChristi (crew)
Nu al zo moeilijk te krijgen?? Het album is uit 2004.
Oké, blij dat ik dit album heb dan, en het is zeker geen overbodige release als je 220 Volt Live al hebt. Deze live-registratie is veel completer en beter.
Ook van deze live-release valt het me trouwens weer op hoe geweldig de geluidskwaliteit is. Werkelijk tot in de puntjes verzorgd.

avatar van Rinus
Erg goed live album van T.D. Naast de bekende synthesizer klanken vliegt de ene na de andere geweldige gitaarsolo om je oren. Ik heb het in een re-issue en dan heeft het een iets andere hoes.

Geweldig, krachtig live album van de Dream met tal van hoogtepunten. Unieke muziek, overweldigend, een zeer indrukwekkend live document van persoonlijk mijn favoriete periode van deze band. Nergens valt een krachtiger samenspel van synthesizermuziek, gitaar /saxofoon/percussie te horen. Een absolute aanrader voor iedere zichzelf serieus nemende muziekliefhebber. 5 dikke sterren