Roland Van Campenhout - Wonderful Human Beings (2022)

1 stem

Belgiƫ
Blues
Label: Meyer

1. Conquistador Rock (2:09)
  2. Faits Divers (3:41)
  3. Believe No More (4:21)
  4. Where Are My Kum-quats? (5:43)
  5. King Kong (5:29)
  6. Lady Cardigans Wedding Dress / No Strings Attached (2:59)
  7. Everybody Must Have a Fantasy (2:37)
  8. Kosher Kama Sutra (4:48)
  9. The Only Sadhu in Pondichery (6:11)
  10. Where Are My Kum-quats? / Slight Return (4:19)
  11. Singer Naaimasjien (4:28)
  12. Twenty-Four Hours from Tulsa (3:29)
avatar van CWTAB
Een album bestaand uit materiaal gaande terug van 1995 t.e.m. 2020, (onafgewerkt?) verzameld werk dus maar feitelijk als nieuw album uitgebracht.

Believe No More komt van de Te Gek verzamelaar uit 2005 en Pieter-Jan De Smet (PJDS heden ten dage) speelt hierop mee, King Kong is een ingekorte versie vanop Fortune Cookie (2010) met Steven De bruyn & Tony Gyselinck. Kosher Kama Sutra lijkt een nieuwe versie te zijn vanop Lime & Coconut (2003).

Where Are My Kum-quats bevat teksten van Dylan Thomas & Charles Bukowski, Singer Naaimasjien is een gedicht van Paul Van Ostayen waarop PJDS ook mee doet & Twenty Four Hours From Tulsa is een Bacharach cover.