TRAAMS - Personal Best (2022)

Label: FatCat

1. Sirens (3:22)
  2. Dry (3:09)
  3. Breathe (9:17)

met Softlizard

4. The Light at Night (5:28)

met Joe Casey

5. Sleeper (4:53)

met Soffie Viemose

6. Shields (4:31)
  7. Hallie (5:18)
  8. Comedown (5:31)

met Softlizard

avatar van philtuper
Kijk hier naar uit. Wat er nu als single is uitgebracht is allemaal goed! Toffe band die ik ga zien op Misty Fields dit jaar. Zin in!

avatar van VladTheImpaler
Ik heb altijd al wel een zwak gehad voor TRAAMS. Langzaamaan is TRAAMS meer en meer richting de krautrock kant opgegaan. Dat leverde al eerder de geweldige single A House On Fire op. Ook op dit album zijn er de repetitieve ritmes uit de krautrock, alleen missen wat mij betreft helaas de echte gitaaruitbarstingen. In bijvoorbeeld Comedown heb je continue het gevoel dat eraan zit te komen, maar blijft het uit. Het is dus een relaxtere plaat geworden dan ik had gehoopt. Het is echter zeker geen slechte of matige plaat, het zijn juist fijne nummers, maar het vuur ontbreekt dus.