Paul Wall & Termanology - Start 2 Finish (2022)

Label: Perfect Time

1. No Asterisk (3:12)
  2. Ask Permission (2:55)
  3. Recognize My Car (3:32)
  4. Thailand (4:56)

met Bun B

5. No Favors (Pt. 2) (2:56)

met C Scharp

6. Clubber Lang (3:55)

met KXNG Crooked en Wais P

7. How You Been (3:34)

met Mia Jae

8. No Tolerance (3:39)

met Fly Anakin en Nems

9. Money on My Phone (3:15)
  10. Step Outside (5:15)

met Jared Evan en Millyz

avatar van Septua
Bijzondere combo. Waar Paul Wall de absolute uitschieter is. Frisse beats met een oldschool rand, gewoon een plaat om mee te sporten maar verder niets bijzonder. Recognize My Car is gelijk het beste wat het album te bieden heeft, waar Paul Wall op zijn best klinkt. Nergens komt een track ook maar in de buurt van dat niveau en weet zelfs Termanology het niveau omlaag te trekken. Termanology is te serieus en zijn stem is niet fijn om naar te luisteren.

avatar van Silky & Smooth
Statik Selektah vind ik niet altijd even bijzonder, maar zijn album met Paul Wall was erg lekker. Hier produceert hij ook het merendeel en ook dit klinkt weer prima. Qua raps draagt Paul Wall duidelijk het album. De meeste gasten vind ik niet heel sterk en bij Termanology heb ik altijd het gevoel dat hij bovenaan de lijstjes staat als producers een feature nodig hebben. Niet dat hij geen goede rapper is, maar een beetje identiteitsloos.