Dr. Lektroluv - Live at Werchter 2007 (2007)

Belgiƫ
Dance
Label: N.E.W.S.

1. Dr. Lektroluv - Intro (0:42)
  2. Feist - My Moon My Man [Boys Noize Classic Remix] (6:04)
  3. Acid Jacks en Tacteel - Awake Since '78 (3:17)
  4. Shiny Toy Guns - Le Disko [Boys Noize Remix] (5:06)
  5. Tiga - You Gonna Want Me [Tocadisco Mix] (5:02)
  6. Mighty Dub Katz - Magic Carpet Ride '07 [Claude Vonstroke S.F.C. Edition] (4:15)
  7. Radar - War Out There [Tomboy Dub] (3:29)
  8. The Subs - Kiss My Trance (5:05)
  9. Mason - Quarter [The Subs Remix] (3:32)
  10. LFO - Freak (2:02)
  11. Kavinsky - Testarossa [SebastiAn Remix] (2:59)
  12. Teenage Bad Girl - Cocotte [Boys Noize Rework] (5:34)
  13. The Subs - Fuck That Shit (2:55)
  14. Polysics - Coelakanth Is Android [Mstrkrft Mix] (2:42)
  15. Klaxons - Gravity's Rainbow [Soulwax Dub] (3:58)
  16. Federico Franchi - Cream (3:55)
  17. Spektrum - Kinda New [Dirthy South '07 Remix] (5:47)
  18. Moby - Go [Trentemoller Remix] (6:20)
avatar van Ollie
Lekker album, zo als ik gewend ben van de belgische dokter, jammer dat ik er deze x weer niet bij kon zijn. Had m zeer graag willen zien @ Rock werchter, wachten tot de volgende x maar..

avatar van dEUS350
Ollie schreef:

Fantastisch album. Ik was er ook niet bij. Ik stond op dat moment bij Muse

Ollie schreef:

²
Geniale plaat dit. Ik word stilaan fan.

Zeer lekker Sommige nummers kenden ik al, en sommigen niet

Heb hem nu en paar x overnieuw beluisterd en het wordt toch een 4,5

Schitterende plaat!

Vandaag binnengekregen van bol.com

avatar van Leonard91
Best aardige cd, maar niet meer dan dat.
Zijn mixskills zijn voldoende om er een leuke avond van te maken lijkt me zo, maar eigenlijk laat hij alleen het laatste stukje track in de andere overlopen, terwijl ik hou van een soort constante mix.
Daarnaast heb ik het idee dat deze cd een beetje meesurft op de trends van tegenwoordig, als ik hier over een jaartje naar luister denk ik niet dat ik het nog erg bijzonder vind.
Maar dat neemt niet weg dat vooral de eerste helft van deze cd soms erg mooie momenten kent, en een paar heerlijke nummers.
Ik zit ergens tussen een 3 en een 3,5 in maar voorlopig even een 3*.

avatar van Leonard91
Nou vooruit, de mix is nog steeds niet bijster indrukwekkend maar sommige nummers zijn wel heerlijk en ze sluiten bij elkaar aan.

avatar van Ollie
Daar moet ik leonard wel gelijk in geven, Lektroluv moet het vooral hebben van zn platenkeuze/imago.. zijn mixskills zijn namelijk niet erg indrukwekkend, geef mij dan toch maar Boys Noize!

Heerlijke liveset dit!

FCTstefan schreef:
Heerlijke liveset dit!

"DJ-Set"

avatar van PaulieWalnuts
Deze man op festival Lief gezien (Utrecht). Al even geweldig als deze set.

avatar van herbertwest
Is er een speciale reden voor dat dit album niet in de Dance toplijst staat? Aangezien de Extrema editie met een lager gemiddelde er wel in staat...

Omdat hier electronic staat als genre. Ik heb het even aangepast, want dit is gewoon dance natuurlijk.

avatar van herbertwest
Alleen nu staat hij nog niet in de Dance toplijst

tuktak
lui gemixed, slechte platenkeuze (zowel de platen als de opbouw(welke opbouw?)), flutmix dus.

avatar van I-do-not-exist
Ben ook niet zo onder de indruk. De eerste nummers bevallen me nog wel, maar dat was het dan wel zo'n beetje. Zeker als The Subs eenmaal beginnen hoeft het voor mij niet meer zo. Wat een gevoelloos gestamp is dat.

avatar van Booyo
1,0
Ongelooflijk dat ik Dr. Lektroluv ooit een goede dj vond, en zelfs naar feestjes waar hij draaide ging. Man, wat is dit een slecht optreden van de beste man. Helemaal eens met tuktak, zo ontzettend lui gemixed en wat een eenduidige (en überhaupt hele slechte, maar vooruit dat is meer smaak) nummers. Geen climax of afwisseling, niks.

avatar van 2 Many PJ's
Deze man moet het hebben van zijn platenkeuze want beter dan liedjes achter mekaar te synchroniseren kan deze man niet echt. Maar ja de platenkeuze is (was toen) wel subliem!