The Jones Girls - The Jones Girls (1979)

Soul / R&B
Label: Philadelphia

1. This Feeling's Killing Me (3:34)
  2. You Made Me Love You (4:55)
  3. Show Love Today (3:56)
  4. You Gonna Make Me Love Somebody Else (4:35)
  5. Life Goes On (4:32)
  6. Who Can I Run To (3:27)
  7. We're a Melody (5:28)
  8. I'm at Your Mercy (4:49)
avatar van T.O.
De lange versie van "You Gonna Make Me Love Somebody Else"...wat een plaat!

avatar van gaucho
Absoluut! De 12 inch is een stuk beter dan de albumversie. Alleen moet je dan elders zoeken. Ik heb 'm alleen op CD, en wel op deze compilatie.

Fantastische lange versie van You Gonna Make Me Love Somebody Else: ik heb de 12 inch eindelijk. Die staat hier nu rondjes te draaien.

gaucho schreef:

Ah, die heb ik ook! Geweldige compilatie!

Ken jij deze 'variant' al?
Mike Maurro - Philadelphia International Records - The Mike Maurro Remixes (2021) - MusicMeter.nl

Werkelijk heel fraai gedaan. Staat op Spotify of via Discogs te koop in New York op CD.

avatar van Poeha
gaucho schreef:
Hoorde zojuist voor het eerst de albumversie (de 12-inch ken ik nog niet), maar vond die al geweldig. Nu moet ik die langere versie zo al helemaal eens gaan draaien. Doe hier goede tips op