My Sleeping Karma - Atma (2022)

Duitsland

4. Avatara (9:37)
  5. Pralaya (6:57)
  6. Ananda (8:17)
avatar van Mssr Renard
Weer zo een band, die ik helemaal uit het oog (en oor) was verloren, maar wat is het toch heerlijk om dit weer op te zetten.

De combinatie van instrumentale stonerrock en spacerock is erg aanstekelijk en je hoort hoe de band in de jaren vooruit is gegaan. Dit is zo een beetje de rockversie van Ozric Tentacles geworden.

Retestrakke, spannende, avontuurlijke instrumentale spacerock met stevig gitaar- en drumspel. De muziek kenmerkt zich ook door de weinige solo's en improvisaties. De band gaat echt voor de song en de sfeer. Uiteindelijk gaat één en ander wel erg op elkaar lijken, door het gebrek aan solo's, denk ik. Maar desondanks luistert het allemaal erg lekker weg.