Stephen Mallinder - tick tick tick ... (2022)

Electronic
Label: Dais

1. Contact (4:57)
  2. Ringdropp (4:49)
  3. Galaxy (6:44)
  4. Wasteland (5:16)
  5. Hush (6:00)
  6. Shock to the Body (7:09)
  7. Guernica Gallery (5:57)
  8. The Trial (5:22)
  9. Tick Tick Tick (4:55)
avatar van dix
dix
Deze plaat heeft alles wat je van een Cabaret Voltaire related product mag verwachten. Net zo anarchistisch als anachronistisch. En nu graag een slokje water.

avatar van Premonition
dix schreef:

Water, een stevige borrel bedoel je! Um Dada was alsof Cabaret Voltaire nooit gestopt was en dat eigenlijk beter wel had kunnen doen, dit album bevestigt dit nogmaals helaas. Ik zet Red Mecca nog eens op.

avatar van Poles Apart
Twee maal de volle mep, wat is hier gaande?