Heilung - Drif (2022)

8. Nikkal (3:04)
  9. Marduk (8:34)
  • vanaf vrijdag 19 augustus te koop
avatar van king_pin
Hier kijk ik naar uit. De vorige twee albums betoverde mij direct en live is het nog overweldigender. Als een toeschouwer ervaar je de rituelen van onze heidense voorouders, het spreekt volledig tot mij.
De single Anoana één keer geluisterd en die komt wat lied georiënteerder over, dat verontrust me wel een beetje. Juist het ritualistiche aspect met mantra achtige herhaling om in een soort trans te raken is wat me zo trekt bij de muziek van Heilung. Maar we zullen zien wat dit album brengt, ze weten zelf ook waar hun kracht ligt dus ik verwacht nog steeds mooie, hypnotiserende, oer aardse ritmes met brullende mannen en een sirene die iedereen betoverd met haar zang.