Arno - Opex (2022)

1. La Vérité (2:40)
  2. Take Me Back (3:59)
  3. I Can't Dance (3:55)
  4. Honnête (3:05)
  5. La Paloma Adieu (3:15)

met Mireille Mathieu

6. Mon Grand-Père (4:05)
  7. Boulettes (2:48)
  8. One Night with You (3:54)
  9. Court-Circuit Dans Mon Esprit (3:43)

met Sofiane Pamart

10. I'm Not Gonna Whistle (3:07)
  • vanaf vrijdag 30 september te koop
avatar van CWTAB
Court-circuit Dans Mon Esprit stond al op Santeboutique uit 2019 maar nu in een versie met Sofiane Pamart (outtake van de Vide cd?).

La Vérité is dubbel voor mij: je hoort dat Arno op is en op zijn einde is maar aan de andere kant geeft het het nummer dat ietsje meer...

Net zoals z'n optreden bij Radio 1 in de laatste maanden van zijn leven, de meester was op maar gaf zich toch nog helemaal.

Niet te geloven dat de titel van het album nog nooit eerder is gebruikt door Arno..

avatar van MarkS73
La Paloma Adieu is in ieder geval een erg fijn nummer maar Arno klinkt inderdaad erg breekbaar. Het doet mij een beetje denken aan het laatste album van Johhny Cash, ook een man die tot het einde muziek bleef maken...