Ben Harper - Bloodline Maintenance (2022)

Roots / Rock
Label: Chrysalis

1. Below Sea Level (1:47)
  2. We Need to Talk About It (2:53)
  3. Where Did We Go Wrong (2:44)
  4. Problem Child (4:31)
  5. Need to Know Basis (1:59)
  6. It Ain't No Use (3:29)
  7. More Than Love (3:07)
  8. Smile at the Mention (3:38)
  9. Honey, Honey (3:31)
  10. Knew the Day Was Comin' (2:10)
  11. Maybe I Can't (2:12)
avatar van MarkS73
Wat een geweldig album zeg, zijn beste in jaren. Na drie luisterbeurten eigenlijk nog geen minder nummer gehoord.

avatar van muziekobsessie
Inderdaad niet slecht en beter dan afgelopen oersaaie albums. Afsluiter maybe i can't vind ik gelijk Harper op zijn best, bijna klassiek. Ik volg de man al vanaf zijn debuut en moet zeggen inmiddels al een indrukwekkend oevre op zijn naam. Hij beheerst meerdere genres echter rocken kan hij niet. zijn stem trekt dat slecht. Slide op dit album had ook subtieler gemogen. te veel overdrive maakt het vermoeiend om naar te luisteren. Maargoed al met al weer een mooi album die toch weer een andere ben harper laat horen

avatar van Zwaagje
Deze is langs me heen gegaan. De positieve recensie in OOR maakt me nieuwsgierig. Zijn laatste albums waren niet slecht, maar ook niet bijzonder. Benieuwd of de stijgende lijn ingezet wordt.

avatar van Zwaagje
Fijn album voor mij. Voorlopig 4.0*

avatar van muziekobsessie
Poeh wordt beter en beter, halfje erbij. Nog iemand geweest 11 juli in Paradiso? Setlijst ziet er geweldig uit. Op de foto van deze hoes is het kleine jongetje ben harper en de oudere zijn vader