The Callous Daoboys - Celebrity Therapist (2022)

Label: MNRK

1. Violent Astrology (4:43)
  2. A Brief Article Regarding Time Loops (3:17)
  3. Beautiful Dude Missile (2:52)
  4. Title Track (6:36)
  5. Field Sobriety Practice (5:56)
  6. The Elephant Man in the Room (4:16)
  7. What Is Delicious? Who Swarms? (3:16)
  8. Star Baby (5:37)
avatar van Mr.Domestica
Deze plaat mag er zeker zijn. Ik had nog nooit van de band gehoord maar sinds de release van dit album luister ik het regelmatig. Prettig gestoorde chaos met Title Track en Star Baby als prijsbeesten.

avatar van exsxesven
Toevallig van de week een stukje van gedraaid, zeker leuk, al wordt het mij soms een beetje te clean en te netjes.

avatar van Don Cappuccino
exsxesven schreef:

Was ook mijn grootste probleem tijdens de eerste beluistering, ja. Zelfs de maniakale The Dillinger Escape Plan-achtige passages vond ik helemaal niet fel overkomen. Voor de rest sowieso vrij gemengde gevoelens, soms heel gaaf en inventief, dan weer veel te bewust random overgangen waarbij ik de connectie met eerdere passages in een track even compleet mis, en soms spreekt het in de melodieuze passages me stijltechnisch niet aan. Toch ga ik deze plaat zeker meer kansen geven.