Lonely Robot - A Model Life (2022)

geen stemmen

Label: Inside Out

1. Recalibrating (5:00)
  2. Digital God Machine (6:04)
  3. Species in Transition (6:15)
  4. Starlit Stardust (5:48)
  5. The Island of Misfit Toys (4:14)
  6. A Model Life (5:23)
  7. Mandalay (1:50)
  8. Rain Kings (6:33)
  9. Duty of Care (6:22)
  10. In Memoriam (5:51)
  • vanaf vrijdag 26 augustus te koop
avatar van Apieknar
Ik ben (nog) niet zo bekend met Lonely Robot, maar Recalibrating en The Island of Misfit Toys klinken niet slecht. Lijkt me voldoende reden om me hierin te gaan verdiepen.

avatar van ProGNerD
Apieknar schreef:

Moet je zeker doen, dat wordt genieten. De 1e 3 albums zijn een trilogie met eenzelfde thema; dat is daarna losgelaten, maar dat had je inmiddels misschien al gezien... Anyway: veel luisterplezier