Julian Lennon - Jude (2022)

Label: BMG

1. Save Me (3:03)
  2. Freedom (4:07)
  3. Every Little Moment (3:42)
  4. Not One Night (3:52)
  5. Love Don't Let Me Down (4:03)
  6. Round and Round Again (4:17)
  7. Love Never Dies (4:00)
  8. Breathe (4:47)
  9. Lucky Ones (4:41)
  10. Stay (6:09)
  11. Gaia (4:10)

met Paul Buchanan en Elissa Lauper

avatar van devel-hunt
Totaal geruisloos is Jude blijkbaar een aantal maanden geleden uitgekomen, de zoon van John, het heeft een paar voordelen, de naam heb je al, dus beroemd ben je al vanaf je geboorte, maar het betekent tegelijkertijd een leven lang in de schaduw van de grote boom John te moeten verblijven, en in de schaduw groeit niet veel, hooguit wat mos en onkruid, zeker heeft Julian, 60 bijna, muzikaal talent, Jude is dan ook een mooie sfeervolle plaat geworden die soms wat saai aandoet maar wel zijn momenten heeft, een nummer als Breath, een hoogtepunt, doet meer aan McCartney ten tijde van Egypt station denken dan aan vader John, hey Jude.