Daan - Camera (2006)

Belgiƫ
Label: Tracks

1. Drink & Drive (2:30)
  2. Woods (3:48)
  3. A Man Needs a Maid (3:39)
  4. Metropolitan (4:35)
  5. Housewife (6:22)
  6. Bridge Burner (4:03)
  7. Galaxy (5:03)
  8. Victory (4:27)
  9. Boots (5:17)
  10. Pas Très Belge (2:15)
  11. Complifem Demo (1:28)
  12. The Ardennen Concert Rehearsals (8:58)
avatar van Pittaman
Die versie van Galaxy hier is echt wel de ultieme versie!

De DVD vind ik wel nog fijner dan de CD op zich, maar ik luister veel vaker naar CD's dan dat ik dvd's kijk

avatar van muziekobsessie
wat is dit nou voor cd of dvd?? een verzamelaar of live toch?? drink & drive kan ik nergens anders op vinden dan op simple en dat is toch echt een prachtig nummer.

avatar van muziekobsessie
live album dus

avatar van Pittaman
Eigenlijk is het een dvd met een concert op met beelden gemaakt door mensen in het publliek + een documentaire van de RTBF (als ik mij niet vergis) over Daan, grotendeels in 't frans maar dat is nog wel cool.

Er zit een "bonus" cd bij en dat is waar het hier over gaat. Dat zijn dus allemaal live opnames, van hetzelfde concert, denk ik.

Galaxy.