Afsky - I Stilhed (2022)

Denemarken
Label: Vendetta

1. Altid Veltilfreds Intro (3:11)
  2. Efterårsvind (3:24)
  3. Glemsomhedens Elv (1:22)
  4. Solityde (3:21)
  5. Sorte Vand Outro (1:21)
  6. Livets Væld Udrinder (1:55)
  7. Angst Outro (2:14)
  8. Sig Nærmer Tiden, Det Er Hvidt Herude, Drømte Mig (3:01)
avatar van horizon
Dit album, label metal.,... Dat is het helemaal niet.

Rustige gitaarmuziek.

avatar van Edwynn
1,0
Ja, dit is zinloos kampvuurgefrunnik van de bovenste plank. Er zit ook niet eens iets in wat maar lijkt -op een beetje atmosfeer. Een beetje voor de vuist weg tokkelen en dat is het. We hebben dan nog mazzel omdat er goddank niet een Spinvisachtig figuur (met opapetje op) opduikt om op quasi emotionele wijze wat van die in kleinkunstkringen zo populaire, onbegrijpelijke teksten te komen murmelen. Dat laatste is dan nog net de allerlaatste redding om mij niet op de halve ster te doen laten uitkomen.

avatar van horizon
Edwynn schreef:

Naja, nu heb ik waardering achterwege gelaten omdat ik het niet geheel had verwacht.