Silversun Pickups - Physical Thrills (2022)

geen stemmen

Label: New Machine

1. Stillness (Way Beyond) (5:15)
  2. Sticks and Stones (4:43)
  3. Hereafter (Way After) (3:34)
  4. Dream at Tempo 050 (1:37)
  5. Scared Together (3:56)
  6. Alone on a Hill (3:46)
  7. Hidden Moon (3:35)
  8. System Error (4:04)
  9. Empty Nest (4:16)
  10. Dream at Tempo 310 (1:15)
  11. We Won't Come Out (5:12)
  12. Stay Down (Way Down) (5:06)
  13. Quicksand (5:14)
  14. Dream at Tempo 150 (1:09)
  • vanaf vrijdag 19 augustus te koop
avatar van coldwarkids
Scared Together

Nieuwe single!

avatar van Mausie
Dit valt niet mee zeg, wat een ontzettend slappe sound. Lijkt ook totaal niet meer op Silversun Pickups.

avatar van Pinsnider
Het liedje zit best geinig in elkaar, maar het pakt me niet.... Het klinkt iets te vlak en/of lijzig... beetje een fletse blauwdruk van Royal Blood die Ava Adore van de Pumpkins coveren.... had wel wat meer peper in gemogen....

avatar van coldwarkids
Dat broeierige sfeertje wat ze bij Neck Of The Woods en Better Nature hadden vind ik bij hun laatste worpen niet meer terug in hun muziek. Dat maakte Silversun Pickups gedeeltelijk zo speciaal.

avatar van AstroStart
Scared Together is wennen, maar groeit wel. Tweede single Alone on a Hill is een aardige koerswijziging en heel anders dan het vorige werk van SSPU. Klinkt goed.