Daniel Romano's Outfit - La Luna (2022)

Canada
Label: You've Changed

1. La Luna - Part 1 (17:26)
  2. La Luna - Part 2 (15:44)
avatar van Germ
Germ (crew)
Hoge verwachtingen van deze nieuwe Outfit release. De recensies beginnen al binnen te druppelen en zijn lovend, de al gereleasde teaser is ook niet te versmaden.
Het belooft Romano's meest ambitieuze project tot nu te worden, en rock epos in veertien delen verdeeld over twee plaatkanten.
Meer info is hier te vinden.

De Outfit begint zich overigens steeds meer als band te presenteren, niet langer als een alias van Romano, daarom heb ik het nu ook hier op de site als zodanig ingericht.

avatar van Cor
Cor
Hij is er weer. Dit keer met een prog rock suite, waar van alles langskomt. Pink Floyd, Beatles, snufjes country, toefjes walsjes en polka. De man mixt het allemaal weer moeiteloos door elkaar. Definitely The Hardest Working Man in Showbizz.